søndag den 8. maj 2011

Mors fødselsdag.

Min mor fylder 57 år i dag... Tillykke :o)
Så jeg har selvfølgelig været til fødselsdag i hendes kolonihave til rundstykker. 


Jeg havde købt Matador serien på dvd til hende som en kombineret fødselsdagsgave og mors dags gave... Det er skulle selvfølgelig et kort med... Min mor elsker lilla og delfiner, derfor skulle kortet indeholde de to ting, selvom man nok ikke finder nogle lilla delfiner i den virkelige verden. 
Hun blev glad for gaven og kortet og vi havde en hyggelig dag med min mormor og morfar og to af min mors bedste venner.
Jeg har også fået lavet et lo til nsd på scrapsisters men det får i at se på et andet tidspunkt...
Ha en rigtig god aften.
Hilsen Sara

1 kommentar:

Vinni J sagde ...

Tillykke med din mor og min moster igår. Dejligt at I havde en god dag.
Flot kort du har fået lavet til hende. Jeg er også vild med den delfin.