mandag den 30. maj 2011

Den søde ventetid!

Min veninde venter hendes første barn hvert øjeblik, da hun var ca 7 måneder henne tog jeg disse billeder af hende. Det er det første lo jeg har lavet efter en skitse, jeg har haft liggende ved siden af mig, mens jeg scrappede... Det er en sjov måde at arbejde med lo på, så det er ikke sidste gang jeg gør det. Det er svært at se på billedet, men der er en overskrift i hvid thickers med glimmer. Blomsterne har fået glimmer lim på. Papiret med hjerterne er fra panduro hobby, den mørkeblå cirkel og det bølgede bånd er fra den pakke jeg vandt fra hobbyboden, nogle af blomsterne er også derfra, mens andre er nogle jeg har haft i et stykke tid.  Alle blomsterne har fået en hvid halvperle i midten. 


Ud fra lo'et er der så nogen der er i tvivl om hvilket køn barnet bliver??? ;o)

Ha en god mandag og tak fordi I kiggede forbi :o)

3 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Søde billeder, og flot opsætning. Jeg synes også det er sjovt - og anderledes at bruge en skitse at scrappe efter. Jeg synes bare tit det er umuligt at se det, når jeg er færdig....så har lo'et ligesom selv taget over....mærkeligt !
Sikke lækre blomster...smukt.
Hvad køn ? Ja, tænke, tænke, tænke.....Skulle det mon blive en dreng ? haha.

morkaren sagde ...

Hvor smukt Sarah, man tænker uvilkårligt er det en dreng der er på vej? på grund af alt det blå, men smukt og harmonisk er det. v.h. morkaren.

Hverdagensmamirakler sagde ...

Tak skal I ha :o) og ja det er en dreng der er i vente, men han gider nu ikke komme til verden... Det bliver nok til en i gang sættelse i næste uge en gang...

Aka det er sjovt at man kan komme i sådan et flow at man helt "glemmer" alt omkring en og så får det et helt andet udtryk end man først havde planlagt, men det er lige det jeg elsker ved scrapbooking...