fredag den 27. maj 2011

En lille Solstråle

Min venindes søde datter da hun var lille, en rigtig lille solstråle.
Jeg har prøvet at lifte et stjerne lo fra aka (http://minscrapside.blogspot.com/) Men det gik slet ikke som jeg gerne ville have det... Jeg prøver nok igen når jeg er blevet mere øvet ;o) 
Jeg har brugt mellem 150 og 160 små retro blomster, nogle har fået glimmer på, nogle har fået glossy accent, nogle har fået en similisten i midten og resten er vendt forskelligt, så nogle har små embossing prikker og andre er helt glatte.


Endelig kunne jeg komme på min blog igen efter flere dage hvor blogger ikke ville godtage min kode, men efter jeg lige var inde og opdatere min kode og var inde på min profil i redigeringen (uden at redigere) virker det igen... Dejligt :o) Nu håber jeg at der ikke kommer flere problemer med blogger.
Ha en god dag.
Sara

3 kommentarer:

morkaren sagde ...

Dejligt du kan blogge igen. jeg vil da lige prøve om du også kan tage imod kommentarer, sødt LO du har virkelig haft gang i de små blomster, det ser godt ud, og din "sovekat" er også dejlig. v.h. morkaren.

morkaren sagde ...

Gud, jeg ku!!!! morkaren.

Hverdagensmamirakler sagde ...

Tak skal du ha´mor Karen :o)
ja det tog sin tid at punche alle de blomster, men jeg fik brugt de små pink rester jeg havde.