søndag den 29. maj 2011

fødselsdagshurlumhej gevinst på scrapsisters fra Hobbyboden

Her er så min lækre gevinst jeg fik for at have vundet fødselsdagshurlumhej udfordringen på scrapsisters i april måned. Gevinsten er fra hobbyboden http://www.hobbyboden.dk
Det har taget noget tid inden jeg har fået lagt billederne fra kameraet over på computeren, men bedre sent end aldrig.


13 stykker lækkert papir, både mønster og ensfarvet.


To poser knapper, 2 pakker blomster, 1 clear stempel og 8 brads.


Rubons alfabet og tekst, 5 forskellige farvet bånd.

Og ikke mindst bølget bånd i flere farver.

Mange af tingene er allerede taget brug :o)
Tak til Heidi fra scrapsisters for at sætte de gode udfordringer op og tak til Gitte for den lækre gevinst.

Tak for kigget og for de der har lyst/kan kommentere, ha en dejlig søndag
Hilsen Sara

5 kommentarer:

Jean sagde ...

Nøjjj nogle lækre ting.. Der er da til en masse scraphygge hva :)
Tillykke med den..

Annette / aka sagde ...

Ih altså hvor er du heldig - men selvfølgelig også dygtig. Tillykke med alle de rare sager. Der er da til mange hyggelige timer.

Og så håber jeg, at jeg denne gang kan få lov at blive udgivet her - ellers er dette en hilsen fra Annette/aka

morkaren sagde ...

Det var da en dejlig gevinst, (jeg vinder aldrig noget), men nu kan du da kaste dig i kreativiteten, tillykke med gevinsten. v.h. morkaren.

lam sagde ...

Sikken en skøn gevinst, god fornøjelse

Hverdagensmamirakler sagde ...

Tak skal I have alle sammen... Det er en rigtig skøn gevinst, som jeg allerede har brugt lidt af og glæder mig til at skulle bruge meget mere af :o)