tirsdag den 17. maj 2011

Mini album

Min veninde holdte 30 års fødselsdag i lørdags og som en del af gevinsten ved underholdningen vi lavede fik hun en side til det mini album af gangen. Vi havde lavet en form for hvem vil være millionær hvor der var nogle spørgsmål om hende selv, Det kor vi sang i en gang, verdenen og så var der nogle udfordringer.

                                             
 Albummet er lavet med de samlemapper til madopskrifter man kan få gratis i kvickly. De er blevet beklædt med papir fra panduro hobby. Forsiden af albummet har fået champagne mist og bogstaverne har fået hvid glitterglue.


Anden side er blevet stemplet med stempler fra stamping up og har fået en lille blomster charm under billedet.


Sidste år var vi i Aalborg på veninde tur eller som vi stadig kalder det kortur, da vi mødtes i koret for snart mange år siden, koret er blevet nedlagt og vi bor nu over hele landet, men vi formår stadig at mødes og hygge til den store guldmedalje.


Det lille tag under billedet. 


Vi var i London i 2006 på kortur og var på Nothing Hill markedet. Der hvor filmen af samme navn med Hugh Grant og Julia Roberts i hovedrollerne er blevet optaget. Vi gik på jagt efter den blå dør, men den er blevet solgt, så vi fandt kun stedet, men det skulle selvfølgelig foreviges med os foran.


Denne side har fået en lille ske charm og hvid glitter glue rundt om billederne.


Det samme har dette billede.


Denne side har fået et par sko med glitter på. Billedet er taget Nytårsaften og har en lang historie bag sig.


Igen en lang historie bag disse billeder :) Siden er pyntet med halvperler.


Dette lille dig har jeg inde fra scrapsisters. Det er super godt og jeg var ikke i tvivl om at det skulle med i albummet. Da jeg ikke havde en bamse der var lille nok til at være i den lille hjemmelavet pose, stemplede jeg en bamse øverst på digtet, der lige kigger over kanten. 


En lille hilsen fra os der var med til festen på den sidste side (de er blevet rodet lidt rundt, men håber man kan se helheden alligvel)


De næste sider er af de veninder der er med i underholdningen.








Her er det færdige album, sat sammen med en ring i øverste venstre hjørne. Der er sat en snor i naturfarve rundt om alle sider, for at skjule de lyserøde plastiksider.
Jeg håber at I blev hængende til slut :o)

7 kommentarer:

Rysse sagde ...

Super sødt album. Godt gået !!

Jean sagde ...

Hvor er det bare fint:)

Louise sagde ...

Jeg blev ihvertfald hængende til sidst :) Det er et rigtig flot album

morkaren sagde ...

Dejligt minialbum, (jeg elsker minialbum) men jeg kunne ikke læse det lille søde digt desvære.
v.h. morkaren.

Hverdagensmamirakler sagde ...

Tak skal I have :o) Jeres kommentarer varmer meget.

Mor Karen; på digtet står der:

En mønt ….
så du aldrig er flad

Et viskelæder…
så du kan få alle dine fejl til at forsvinde

En snor….
så du kan binde tingene sammen, når de falder fra hinanden

En elastik…
så du kan strække dig til dit yderste

En skrue…
i tilfælde af nogen siger, du har tabt en

En bamse…
så du altid kan få et kram og vide nogen tænker på dig.

Den står inde på scrapsisters under antistress digt, mener jeg..

Hilsen Sara

Vinni J sagde ...

Kære Sara.
Rigtig flot album. Jeg er sikker på at hun blev rigtig glad for den.
Vi to kunne godt gå hen og blive vilde med at lave albums.

Hverdagensmamirakler sagde ...

Tak skal du ha, søde Vinni :)
Hun blev rigtig glad for den og jeg fik meget ros fra både dem der var med i den og fra de andre gæster :o)
Ja, det kunne vi nemt... Det kunne være vi blev dem der kom med albums hver gang vi skulle til fødselsdag, men så får vi vist travlt ;o)
Glæder mig til vi ses i morgen.