søndag den 6. marts 2011

Så kommer der (forhåbentlig) mere gang i min blog.

Nu er der ved at være "normale" tilstande hos mig igen...
Stort set hele 2011 har min computer drillet... Den er kun 21 måneder, så det er noget tidligt den ikke ville mere... Den blev sendt ind til reparation og kom tilbage, for at blive sendt ind igen dagen efter i alt tre gange... Jeg var inde og tjekke forbrugerrådets hjemmeside for at finde ud af mine rettigheder og da jeg igen måtte tilbage med den, oplyste jeg dem at jeg havde ret til få en ny når der blev ved med at være problemer med dem... Det fik jeg igennem og i går kunne jeg så vælge en ny computer i forretningen til samme pris som den gamle... Nu er jeg så i gang med blive fortrolig med en og gøre den personlig og forhåbentlig kan få mere gang i bloggen :o)

2 kommentarer:

rhh sagde ...

jeg føler med dig, min pc er også til reparation (og der er ikke engang besøgstid) men jeg har heldigvis en anden jeg kan bruge - men det er en lille en, og det er ligesom ikke rigtig det samme. Men dejligt at høre at forretningen indvilligede i at give dig en ny uden al for meget bøvl

Hverdagensmamirakler sagde ...

Tak for din besked :o)
Jeg føler også med dig og absolut ingen former for besøgstid, kun en kold tyrker... Jeg håber snart du får din egen computer igen...
Jeg købte også en notebook i ren afmagt bare for at have en computer og jeg giver dig helt ret, det er bare ikke det samme med en lille skærm og ikke så hurtig en processor... De var meget forstående i expert, men de skulle lige have grønt lys fra fujitzu siemens, da det var dem der skulle kreditere computeren og de gav heldigvis hurtig og god respons..