søndag den 13. marts 2011

Indkøb på convention

Her er så mine indkøb på convention i går i Middelfart hvor vi havde en fantastisk dag... Denne gang havde vi ikke købt plads og alligevel havde vi nok at gøre :o) Vi besøgte butikkerne mange gange alle sammen... Der var meget jeg forkølede mig i, men budgettet var ikke til mere, selvom det var stort...

4 fugle og 2 sommerfugle til pynt... to perfekt pearls mist og 5 minimist til opfyldning af flere farver :o)

Nyt lækkert papir... Jeg går ikke op i hvem der har lavet det og hvor gammelt det er, bare jeg synes at det er pænt og jeg tror jeg kan bruge det til mine billeder. Jeg har masser af "piget/romantisk" papir, så jeg var kun på udkig efter "drengede" farver, selvom jeg så rigtig meget andet lækkert papir. Jeg købte også to stk. kork. Jeg har set det på mange lo og synes det er super flot :o)

Halvperler i massevis. De har stået på ønskelisten læænge :o)

dobbeltklæbende tape, charms, snowmaker og craklepaint

Spellbinders, mine første :o)

sew it esey med hoveder og måtte.

natursnor i tre neutrale farver, H2O penne, 2 kantpunch og knive til min skæremaskine.

Mini alphabeat stickers i forskellige farver.

stempler fra hero arts og to tekst stempler.

Sidst men ikke mindst en masse thickers...

En masse køb jeg nok skal bruge mange timer på at bruge...
Noget af det er allerede i brug ;o)

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hold da fest, Sarah - du har da STOR shoppet :) Herligt.

Jean sagde ...

Wooowwuuww.. hold da op der er blevet shoppet til den store guldmedalje.. Lige min stil hihi..
Hvad gav du for den Spellbinders der står 5 på?? og hos hvem købte du den?? sådan en vil jeg nemlig også eje til min bigshot hihi..

Du har vist til mange timers scrap nu :)

Tak for kikket :)

Hverdagensmamirakler sagde ...

Tak skal I ha´, Heidi og Jean :o)Jeg elsker at shoppe, gå rundt og kigge og suge til mig, så der bliver sparet op til convention, da jeg bedst kan lide at se, føle røre ved ting jeg ikke er sikker på er mig :o)

Jean; Jeg mener at jeg købte dem hos kreative fornemmelser for 185 kr, men er ikke sikker. Jeg var nemlig i ALLE butikker flere gange og købte vist hos alle. Den blev hurtig udsolgt, så jeg var heldig :o)