onsdag den 23. marts 2011

LO nr. 18

Dette billede er taget til min 26 års fødselsdag, en meget varm sommerdag i juni... Da vi er en stor familie og jeg ikke har så meget plads blev min fødselsdag holdt i nogle år i min mormor og morfars gildestue. Efter aftensmaden trak vi udenfor i skyggen og nød vejret.
En lille sjov historie fra dagen; Jeg havde lavet cheesecake med syltede abrikoser på, men pga varmen smeltede husblassen lidt og kagen flød ud på fadet, da min kusines dreng Laurits kommer ind og ser kagen udbryder han; ej mor... skal vi have spejlæg??
Og jo det lignede et kæmpe spejlæg med den hvide kage og de mørkegule abrikoser :o)

Ha en god dag... Nu vil jeg køre til Viborg for at fejre min venindes drengs 15 års fødselsdag.. uha tiden går stærkt, synes ikke det er lang tid siden han rendte rundt med sut og ble ;o)

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

ha ha, bare i ikke skal have spejlæg i dag :)

Hverdagensmamirakler sagde ...

Ha ha ha, ja det kunne have været grineren, men spejlæg var der ikke på menuen i dag ;o)