lørdag den 18. september 2010

Glaskunst

Min kusine Anja er glaskunstner (se hendes hjemmeside her: http://www.anja-pajbjerg.dk ) Hun holder også kurser og jeg har været så heldig at være med nogle gange efterhånden.
Her er er mine resultater:

Denne står ude foran min dør. Den ligner ikke min stil indenfor, men den giver god farve ude i den ellers hvide/sorte/grå opgang.

Det sidste jeg har lavet er dette navneskilt der skal sidde ude foran min dør. Jeg skal bare lige have købt en svæveramme og et hvidt lærred til at sætte det på.

Jeg har også lavet frokosttallerkener.

Disse to fyrfadslysestager var noget af det første jeg lavede.


Denne skål er helt anderledes end min stil ellers er, men jeg synes resultatet blev ret godt. Skålen har mere kant på den ene side end den anden, da jeg har fået lagt lidt mere glas i den ene side end den anden, men det er faktisk flot synes jeg selv :o) Det giver den et godt udtryk.


De to bloklysstager har jeg lavet til en veninde i fødselsdagsgave.

Ingen kommentarer: