lørdag den 18. september 2010

Æskekursus




















Min kusine Vinni og jeg var til æskekursus hos Unik scrap. En rigtig dejlig aften.

Her er mit resultatet:

Blomsterne er lavet med retro flower punch, den lille er lavet med de to mindste størrelser og den store med de tre mindste størrelser. Jo flere lag, jo mere "puffet" blomst. De er sat sammen med brads, fugtet med vand og derefter krammede vi et blad af gangen til alle blade var krummet sammen til en knop, vi bredte blomsten lidt ud igen og lod den tørre. Til sidst har de fået lidt glimmer på.
De grønne blade har fået skygge på med en hvid gelly roll pen.




















Sådan ser den ud åben.

Jeg har brugt æsken til min veninde Helles fødseldag, den lille gave jeg gav hende kunne nemt være inden i.















Der hører et lille kort med til inden i. Der har jeg
også lavet en blomst til. Jeg har ligeledes sat to sommerfugle på. sommerfuglene er lavet med en hjørnepunch og derefter klippet ud.

Ingen kommentarer: