onsdag den 6. oktober 2010

Convention i Middelfart.

Den 2. oktober var jeg til convention i Middelfart.
Det var mit første convention og sikke en oplevelse. To haller med butikker og borde og masser af mennesker der er der, fordi de kan lide at scrappe. Jeg var der sammen med min kusine Vinni, en garvet scrapper efterhånden og min fætters kone, Stine, Det var også hendes første convention. Da vi havde fundet et bord hvor vi ville sidde, gik vi i gang med besøge de forskellige butikker. Det brugte vi hele formiddagen på uden at blive færdige :o)
Vi havde bestilt frokostbuffet, hvilket vi var rigtige glade for. Det var rigtigt lækkert med kolde og lune retter og en frugtsalat til dessert.
Efter frokosten gik vi videre i butikkerne og ved 15- tiden havde vi været det hele igennem og gik i gang med at scrappe og gå på make and take. kl. 19 var det tid til få pakket sammen og køre hjemad igen. Inden vi kørte fra Fyn var vi forbi McDonalds.

Her er nogle stemningsbilleder fra convention.

Stine i Unik scrap.

Et kig ud over bordene.



Vinni arbejder på hendes minialbum.

En dejlig dag og bestemt ikke sidste gang jeg skal til scrapdage :o)

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Tak for et hyggeligt kig :)

Hverdagensmamirakler sagde ...

Tak skal du ha' Heidi. Og tak for at du kiggede med :o)