torsdag den 14. juli 2011

For Vinnis skyld....

Jeg får ikke blogget for tiden... Hvorfor ved jeg ikke lige, men sådan er det jo en gang imellem... Og da Min kusine Vinni påtalte at min blog er meget stille for tiden må jeg hellere lige få sat et indlæg ind ;o)

Jeg har oplevet en masse siden sidst... Jeg har været på ferie på Rhodos i en uge... En helt fantastisk ferie med masser af oplevelser og dejlig afslapning med læsning.
Direkte fra lufthavnen tog jeg på barsels besøg... Min veninde Birgit som jeg kender fra folkeskolen har fået en dejlig dreng, men jeg har ikke haft mulighed for at komme over til dem og se ham, men nu var de på besøg hos hendes forældre, så skulle jeg se baby... Jeg bliver total kuller når jeg ser en baby, så jeg fik holdt, duftet og nydt ham... Min veninde har ikke nogen søskende, så jeg har fået den ærefulde titel som moster :o)

Da jeg kom hjem lørdag aften, lå der et brev om jeg skulle starte på joboptimeringskursus om mandagen, jeg havde bestemt ikke regnet med det, da jeg endnu ikke skal aktiveres og jeg har fundet et praktiksted og evt  tilskudsjob, men jeg måtte afsted og sikke en omgang menneske opbevaring det er... Det jeg har fået ud af det på de tre uger jeg har været der kunne jeg have fundet ud af på en formiddag... Synes virkelig det er til grin... Vi har haft 5 forskellige underviserer med varierende kompetencer, men nu har jeg kun 1 uge tilbage, så kan det være jeg får noget overskud igen, for sådan en formiddag, hvor nogle underviserer taler ned til en som om man var en lille pige der havde taget et stykke slik i tag selv afdelingen, er min energi brugt op... Men jeg ser lyset for enden nu :o)

for 14 dage siden var jeg med tre vidunderlige scraptøser i sommerhus ved Vesterhavet... Nøjj hvor vi hyggede os :o)
Vi mødtes fredag eftermiddag og læssede af bilerne... Det må have set ud til vi flyttede ind for bilerne var godt pakket :o) Vi spiste aftensmad på en god restaurant hvor jeg fik smagt en halv hummer for første gang og ikke sidste... Bagefter gik vi hjem igen og scrappede til vi ikke kunne se lige mere... 
Lørdag bagte vi morgenbrød og hyggede indtil vi kørte ind til en fiskehandler og handlede ind til vores aftensmad... Og så scrappede vi noget mere... En tur ned til havet blev blev det også til... Da vi havde spist aftensmad spillede vi spil og så scrappede vi den halve nat...
Søndag var der nogen der sov til middag ;o) og så blev der scrappet inden vi fik pakket sammen og vendte næsen hjemad... En super god tur som jeg håber vi kan gentage :o)

I fredags var jeg til min kusine Vinnis fødselsdag... En rigtig god og hyggelig aften med lækker mad og alt hvad vi kunne drikke :o) Hun kan bare det der, selvom hun har skadet sin hånd... 

Nu til det scrap jeg fik lavet i sommerhuset:


 Dette kort kort fra Donna er et bestillingskort til en lille nyfødt pige :o)


Det er lo er af mine veninder fra vores gamle kor... Selvom vi har opløst koret tager vi stadig på en årlig kortur. Billederne er taget i Aalborg sidste år, hvor vi var ude og gå en tur inden turen gik hjemad igen.. Vi får tit skøre indfald med et kamera, som mit smil frem på læben når jeg ser dem :o)


Dette lo er af min venindes yngste datter, Tanja... En fantastisk sød og dejlig pige, der elsker gymnastik... Hun træner hver dag året rundt og hendes ynglings udflugtsmål er Baboom city i Herning, da de har nogle gode madrasser og trampoliner som hun kan springe på :o)
Billedet er taget til hendes 9 års fødselsdag sidste efterår.


Dette lo er af min veninde, hendes mand og deres niece Lærke... Jeg har kendt min veninde i så mange år at jeg kender hele familien godt og er altid med til familiefødselsdage... Billederne er taget til en fødseldag for ca et år siden...


Dette lo er igen af Tanja... Billederne er taget hjemme hos mig til en hyggedag med film på dvd'en...


Det sidste lo jeg nåede at lave i sommerhuset er af min venindes ældste søn Daniel ude i haven...

Det var en lang smøre jeg fik ned da jeg først kom i gang... Tak fordi I holdte ud så langt... Ha´en god aften og god weekend i morgen... Jeg vil i hvert fald nyde den :o)

6 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Hold da op. Når du først blogger er du jo ikke til at stoppe.
Det er rigtig søde layouts og i store mængder...Og dit Donnakort er bare så fint. Sikke et syarbejde.

Og så endnu en trist/mærkelig historie fra kursus ! Det er sådan det altid lyder fra dem der er afsted. Det er virkelig trist at høre.

Du lyder som om du forstår at hygge dig med scrapture.....og det er altså også noget af det bedste...

God weekend til dig.

morkaren sagde ...

Et langt indlæg, men jeg må sige du har da oplevet en del, og du har da også fået nogle flotte LOer fra hånden. v.h. morkaren.

Kirsten sagde ...

Flotte Loér og Donna kortet er rigtig sødt. Jeg er også blevt helt bidt af at sidde og hygge mig med disse :-)

Vinni J sagde ...

Kære søde Sara
Dejligt at der igen sker noget på bloggen. Jeg har jo sådan glædet mig til at se hvad du fik lavet i det skønne sommerhus. Flotte flotte ting som altid.

Hverdagensmamirakler sagde ...

Tak for alle jeres søde kommentarer... Ja der er sket noget siden jeg sidst fik skrevet, men så keder jeg mig jo ikke :o)

Tak søde Vinni :o) Du må bestemt med næste gang... Du var savnet :o)

Mona sagde ...

Hej Sara. Ja det sommerhus var en succes. Godt nok står julen for døren ...?? eller hvad det nu er der står derude, men vi har da lov til at glæde os til januar, hvor vi skal afsted igen. Som altid er det fine ting du kreerer. Jeg ved at at din Mojo bare lige tog sig en "lur" for den vælter jo frem når vi mødes. Ses snart igen.