tirsdag den 14. juni 2011

Stilhed på bloggen....

... Ikke pga. af ugidelighed, men pga. travlhed med mange ting... Pinsen er gået med: kæmpe indkøb (12 indkøbtsposer), borddækning til 30 års fødselsdag, madlavning til 37 personer, 30 års fødselsdags fest, mere madlavning, 2.5 times søvn, min egen 31 års fødselsdag søndag og fætter/kusinefest i Giveskud løvepark og senere grillaften i min kusines have... Så energien er ikke så stor i dag ;o) Jeg er nok ved at blive for gammel til alt det fest halløj ;o) Men det har været nogle rigtige hyggelige dage... Jeg bliver aldrig for gammel til at have fødselsdag og få gaver... Elsker det :o)

Et lo til at slutte af på


Et lo af bedste og min kusine fra min mormor og morfars bryllupsdag..

Ha en god dag :o)

5 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Hold da helt op ! Sikke et program. Jeg kan virkelig godt forstå, hvis du er træt. Du burde tage på rekreationsophold.....
Tillykke med de 31 i søndags. Perfekt dag at have fødselsdag på....
Men 31 år...det er jo ingenting. Du er jo kun et barn...haha. (Jeg blev 58 samme dag)

Sødt layout du også har nået.

Vinni J sagde ...

Dejligt Layout. Man kan rigtig se hvor hårdt Bedste altid har fat.
Håber I havde en god dag.

Hverdagensmamirakler sagde ...

AKA, tak skal du ha :o) ja jeg burde nok tage på rekreationsophold, men det gør jeg på en måde også... Jeg skal nemlig på ferie om ikke så lang tid, til Rhodors, det glæder mig mig rigtig meget til, jeg har aldrig været på en rejse hvor der er varmt i den forstand, så det bliver spændende :o)

Vinni: ja, der kan man virkelig se at hun knuselsker familien :o)
Vi havde en god dag, hvor vejret artede sig fra den bedste side, men nu havde jeg jo også fødselsdag ;o)
endnu en gang tak for gaven :o)Du kan få detaljer når vi ses :o)

Anonym sagde ...

Ak, ja, som Anette siger 31 er ingen alder, hun er 58 og jeg er 75men det er et dejligt LO du har lavet og du skal da også have et stort TILLYKKE med de 31. v.h. morkaren.

Jean sagde ...

Pyha blev helt forpustet af at læse om alt det du har haft gang i.. vildt stress... Men skønt du har haft nogle fantastiske dage.. og så er det jo de kloge siger... du kan sove når du bliver gammel ;) hvad gammel er, det så spørgsmålet hihihi :)

Hvor er det kærligt det LO du har fået lavet altså!!!