lørdag den 12. maj 2012

I 1968

Så kommer endelig lidt nyt på bloggen... Jeg har i dag været sammen med scrappers by choise tøserne og har lavet disse to lo... 



Det første er af min moster og onkel... Det er i dag 44 år siden de blev gift og derfor synes jeg det var oplagt at lave et lo med dem fra deres bryllupsdag... Det er lidt underligt at tænke på at de ville have fejret dagen hvis de havde været her, men de er i hvert fald i vores tanker :) 




Det andet lo er af min mor på hendes konfirmations dag... Hun blev konfirmeret samme dag som min moster og onkel blev gift, så det er også 44 år siden i dag... 

Grunden til at det blev på samme dag var fordi min mormor og morfar havde ikke råd til at holde to fester lige efter hinanden, så det blev slået sammen... Det var 10 dage før min moster blev 18, så der blev ansøgt om kongebrev... Der gik mange rygter om at de skulle giftes fordi de ventede barn og folk ville bestemt ikke tro på den rigtige grund, men de måtte jo sande at der gik et år inden deres første barn kom til verden... Det var dengang, heldigvis ser verdenen ikke længere skævt til at barn der er født før ægteskab...
Tak til dem der kiggede forbi :o)

1 kommentar:

Karina Beck sagde ...

Flotte LOer, du har lavet.
God weekend.