tirsdag den 12. april 2011

Konfirmationskort

Min mormor og morfar skulle bruge et konfirmationskort og spurgte om jeg kunne lave et...
Jeg fik at vide pigen som skal modtage kortet er vild med grøn, så jeg fik hurtig en ide til hvordan det skulle se ud. Jeg tog mine nye stempler fra hero arts i brug og sværtede kanterne med distress ink. Der er pearls på biens vinger.

Inden i kortet har jeg stemplet nogle fugle og har lavet et lomme til pengegaven. Den har også blevet sværtet og fået pearls på kanten.
Nærbillede af bien...

Jeg er helt vild med de stempler :o)

Jeg har ikke nogen kuverter til et "6x6" kort, så jeg fik den ide at bruge cellofan med bånd i toppen. Kortet åbnede jeg lidt, så den kan stå selv. Det blev rigtig godt, hvis jeg selv skal sige det og bestemt ikke sidste jeg bruger den løsning til en pengegave. Det bliver lidt mere en gave og ikke "bare" en hvid kuvert der ligger fladt på bordet.
Ha´en god dag og tak for kigget.

2 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Sødt kort. Og den bi er da for kær....
Fint at pakke en pengegave ind så det fylder. Jeg har heller ikke lyst til at aflevere en flad kuvert - det er bare for trist.

Hverdagensmamirakler sagde ...

Tak skal du ha..
Jeg kan heller ikke stå for den lille bi...
Tak fordi du kiggede forbi og havde tid til at efterlade en besked :o)