onsdag den 23. juni 2010

Lidt scrap

Jeg har lavet et par kort til fødselsdage:

Dette var mit første forsøg... Kortet var til min mor fra familien... Hun havde ønsket sig penge til en skydedør i hendes kolonihave som hun er ved at renovere... Kortet blev pakket ind, så hun havde en gave at pakke op.










Dette kort ligner meget det jeg lavede til mor, men med en anden tekst... Det var til min folkeskoleveninde der fyldte 30 år.












Min veninde havde bl.a. ønsket sig en notesbog eller ligende til opskrifter, men jeg blev enig med mig selv at jeg ville hellere give hende en mappe med tomme lommer som hun kunne tage opskrifter ud af, så ikke både opskrifter og bog blev fedtet til. Ligeledes kan hun vælge at skifte opskrifterne ud, hvis hun ønsker det.



















2 kommentarer:

Vinni J sagde ...

Hej Sare.
Sikke flotte kort du har fået lavet, og bordpynten til din fest blev helt perfekt. Flot Flot Flot.
Jeg glæder mig til at se hvad du får lavet med dine nye StampinUp produkter. Tak for at du var med igår.

JOCO sagde ...

nej nogle fine ting du laver du har for længe side skrevet på min blog hvor der var billeder fra mit ophold med rekreation så nu blev det lige min tur til at smide en lille hilsen til dig...glædelig jul og et godt nyttår vil jeg lige ønske dig...venligst joan (joco)